yeah buddie!

Alla inlägg under januari 2012

Av erika - 4 januari 2012 15:09

hejhej !

ska snart göra mig iordning, ska ut och äta med familjen eftersom pappa åker tillbaka på fredag och imon jobbar han sent.
ska bli treligt! :)

asså ni vet andreas wijk, bloggaren eller vad han nu är ?
han kan faktiskt sjunga !

 

och ulriks förra gitarrist kan också sjunga, båda sjunger ju grymt!
fast andreas moe är snyggare (;

 


skulle bara säga det , puss! 

Av erika - 4 januari 2012 13:26

känner mig lite smått ägd .. 
igår skypade jag med maikel yüksel med paulina o amelia, sen han bah; vem är erika häääcker ?
jag bah ; HACKER!
liksom det uttalas ju hakker, och inte som på engelska ;s

sen han bah; aha, jag trodde hon skulle komma in o hacka eller något!
liksom, jag kan inte hacka ngn heller ? :o
haha, lite irriterad där, men liksom han var inte den enda !:o

men ja, skulle bara säga de, höhö!


PUSS! 

<3


 

Av erika - 3 januari 2012 19:30


MIN ! :o



andra snyggingar !

 

Av erika - 2 januari 2012 22:35

förlåt för dålig uppdatering! har verkligen inte haft orken till att skriva något..
men v et ni vad? DET ÄR 2012 NU! YEAAAH,fast nej .. 

känns verkligen inte som nytt år, speciellt inte eftersom jag inte hade ngn nyårsafton.. eller jo de hade jag ju, men ingen riktig .. jag var ju bara hemma med mamma o dom, eftersom sannelie inte kunde göra ngt för hon var sjuuuk..
men jaja, shit the same! ;) 


har typ inte gjort ngt idag, frutom att segaa :s
eller jo, jag hade värsta gympapasset eller ngt, fast jag dansade bara, men det var typ i två timmar ;oo
och det var sjuuuuuukt jobbigt! as ont i mina armar nu, men det vart ju kul (: höhö :D
sen var jag värsta nyttig och åt sallad te middag.. och massa godis efteråt, men det bryr vi oss inte om (A) 


asså, jag känner mej lite weird nu, men ni måste lyssna på denna låten!!! 

 


och denna; 



är lite töntig sådär, eftersom jag babblar om dom hela tiden, men shit asså, JAG ÄR KÄR! (A) hahha !

puss!


 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards