yeah buddie!

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av erika - 19 januari 2012 23:11

haha, någon random tjej la till mig på facebook från typ kroatien, eller vad de heter :s
värsta 1D fanet (; 
men hon verkar jättesnäll, fast hon bah; är du deras största fan eller bara normalt, jag bah; jag är inte deras största, men jag är ett stort fan, durå ? :)

hon bah; jag är deras största!
haha, roligt där ;)
men det är änna lite skönt, för mina favoriter är ju änna typ niall (!) och lou, och harry med då.. o hon bah ooh! 
o emma får en motståndare också, för hennes är zayn o harry! (; 

nej, men lite väl mycket om dom nu också..
anyway, jag skämmer fan ut mig varje kväll, HEMMA HOS MIG!
PINSAMT VÄRRE!!
OCH DET JÄVLA INTERNET CPAR SÖNDER, HELVETES JÄVLA KUK ÄCKEL!
sorry, lite damp där med..

 orkar fan inte skriva mer, det hackar sönder! :o

PUSS & GODNATT!!

helvete lars-olof! ni får ingen bild heller nej !!! 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards