yeah buddie!

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av erika - 28 januari 2012 16:04

hejj, förlåt för att jag inte har skrivit något men jag har sovit hos Linn!

jag, emma, amelia, sanna o julia åkte in till göteborg igår igen, haha!
jag är beroende av frapinos nu :o
men ah, när vi va inne i nordstan såg jag och emma en som såg exakt ut som olov (lärare), o tänkte liksom att han såg snygg ut, bakifrån, så när vi hade gått förbi honom kollade jag bakåt och jag bah; what the fuck?! det är olov:o
typ, o så sa jag de te emma, hon bah ah vafan de var de :o och sen gick vi förbi igen, haha ;)
men det var itne han, de var inte alls likt på nära håll, haha!

men ah :)
och sen när vi kom hem stack vi till killarnas träning, första gången för mig (A)
haha, och emma skämde ut sig totalt, hahah!
och sen överraskade vi sannelie ;)
eller ja, typ..
vi knackade på hos henne, och så sa vi grattis i förskott till hennes pappa, och han fick ett tuggumi av oss, melon faktiskt, haha ;)
sen så fick vi komma in så då gick vi upp på hennes rum, o herregud var chockad hon såg ut , haha!
men ja, så vi snackade en stund, och sedan satte vi på wild kids för att ulrik kanske var med, haha, men nej det var han inte, utan han är med nästa vecka.. o sen kom fredagskväll med malin, så då kollade vi på det för då var ulrik med ;)
massa ulrik där men skitsamma :D
sedan stack vi till linn :d
jag, emma o amelia då :)
och sen sov vi där över natten :)

inte världens längsta inlägg, men kanske skriver något senare ikväll, för jag är sjukt trött, och orkar itne skriva mer!

 

ser ut som jag har värsta korta och tjocka ben, men det har jag inte, iaf itne så där ;)
o amelia är lika gullig som vanligt också :D <3


   

det ser lite roligt ut, för jag tar liksom kort medan alla plockar godis (A)
sen står jag där med chips o cola också, haha! 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards