yeah buddie!

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av erika - 15 januari 2012 23:15

Måste bara säga en sak, HARRY TYCKER JAG SER BRA UT! :DDvar bara tvungen att skrivs det, haha! :)Bloggar från mobilen, så mobba inte om det ät några stavfel ;oMen godnatt bloggen ;*

Av erika - 15 januari 2012 16:41

   ¨


  

HAHA, så sann!



  -

Av erika - 15 januari 2012 15:49

haha, kommer ihåg när denna lilla killen la ut sin första video!
sjukt gullig!

 

Av erika - 15 januari 2012 14:27

hejhopp gummisnopp!

jag har sjukt trååkigt!
har inga bra filmer, och orkar itne ladda ner ngn heller..
sitter och tjockar mig med godis också! gött :D
haha, men au ..
HARRY PUFFAR MIG HELA TIDEN!
det är säkert inte den riktiga bara för det, men liksom tänk om?
det är massa av hans kompisar på den liksom, ;o

GÖTT MOS!


haha, det skulle emma lära honom.
hon bah; can you say something in swedish?
han bah; no, but maybe you can teach me sometime xd eller något sånt.
hon bah ; gött mos, we say it in gothenburg. it means ''nice'' :)
han bah; aa sweet..
antingen var det de han sa sweet till, eller så vare vad han tyckte om emma ;)
haha!
änna lite fräckt sådär ;)

lite slarvig header också, men orkade inte ha kvar den jag hade förut, + att jag orkar inte sitta och försöka göra den skit snygg heller.. så den får duga!

PUSS!



hela tiden, nämde jag det? ;)  



 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards