yeah buddie!

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av erika - 25 januari 2012 21:43

nyss duschat, hehe ;)
fick reda på att emma inte kan följa med o kolla på ULRIK imon, så det blir bara jag och amelia..
men det är ju roligt det med :D
YEEAAH! (y)

har inte gjort så mycket annat idag än att plugga och suttit vid datorn. 

måste bara säga, FRANSKA GLOSORNA  VAR FAN SVÅRA IDAG!
brukar kunna dom på en gång typ, men nu slog jag nästan sönder datorn förfan!
inte varje dag det händer ;oo
eller, jo, att jag slår på datorn men inte att jag inte fattar glosorna ;ss

så ja..
puss & godnatt!

 
hihi, den är upp och ner (aa' 

Av erika - 25 januari 2012 12:14

VAS HAPPENIN' 

sitter i skolan.. roligt sådär!
fredag den trettonde idag för mig ju ;oo
iaf morgonen!
nio bussen kom inte, eller den kom men den körde bara förbi. så då fick mamma köra ner mig till centrum, men då hade jag missat den bussen som gick tjugo över, så då väntade jag till den som gick 35, emn den kom ju aldrig heller! -.-
så jag tog den som gick 50 och den kom, men den gick ju såklart inte te skolan, så jag kom en halvtimme försent!
sen hade jag inte fucking penna heller!


ah..

 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards