yeah buddie!

Alla inlägg den 24 januari 2012

Av erika - 24 januari 2012 21:30

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - läppen!
2. vara seriös eller oseriös ? jaru, man kan ju inte alltid vara seriös, så båda :)
3.dricka grön eller röd mjölk? grön
4. Brinna upp eller drunkna? - brinna upp, tror jag :s
5. Umgås med din familj eller vänner? - vänner, haha!

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? jauu!
2. har du skolkat? - auu.. 
3. varmt eller kallt? - varmt!
4. soligt eller regn? - soligt
5. fanta eller cola? - fanta

OM MIG
1. vad heter du? - erika
2. syskon? - caroline, matilda
3. Vart bor du? - utanför gbg
4. Hur många barn vill du ha? två
5. vill du gifta dig? ´någon dag ja!
6. Favorit tid på dagen? - när jag sover! (A)
7. Humör just nu? venne.. 
8. Sugen på just nu? -kakoor!

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - haha, jauu
2. Sjungit? - ja :$$
3. Blivit kramad? - ah
4. Känt dig fånig? - jag är fånig
5. Saknat någon? - AA
6. Dansat galet? - näe ;s
7. klippt håret? - näee
8. Gråtit? - näe, inte direkt gråtit.

GREJER
1. Har du blivit stoppad av polisen någon gång? nej
2. Har du en hund? - bara om carolines gills som min.. 
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror på.. 
4. Tror du på spöken? - maybe
5. Är du mörkrädd? - JA!
6. vem vill du ha just nu? - diig ;)

KOMPISAR

13. Har du nån bästa vän? - ahh :D
14. Är du ofta med dina vänner? - haha, ganska :)
15. Vad brukar ni hitta på? - datorn
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - Ja?
17. Vem vet mest om dig? - sannelie :)

OM DIG
1. Hur lång är du? - 176 typ .. ;$$
2. Vart bor du? - I ett hus
3. Är du nöjd med ditt rum? - nej, det är litet!
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - den jag har nu typ,, 
7. Har du någon sjukdom? - one direction infection ;)
8. Gillar du skolan - njja
9. Hur svarar du i telefonen? - hallå?
VAD
1. Åt du senast? - godis typ :D
2. Drack du senast? - vatten..
3. Har du på fötterna? - ingenting 
4. Lyssnar du på just nu? - Norlie & KKW
5. Gillar du mest hos dig själv? - ögonen tror jag ;s

Av erika - 24 januari 2012 20:36



Håller verkligen med denna killen till 100!
okej, fine! du behöver inte älska justin, men vafan respektera honom!
han är inte bög bara för att han kom in i målbrottet sent ;o
+ att han har förfan en tjej!
sist jag kollade är man bög om man gillar andra snubbar...?

diggar verkligen killar som kan lyssna på honom!
liksom, snubben på klippet är inte bög bara för att han gillar justins musik? haha okej, han säger att han älskar honom.
och vissa av er där ute säger att ni älskar t.ex iron maiden, och det är väl killar, eller hur?
ni är ju inte bögar bara för det! 

bara avundsjuka saker som inte kan respektera honom!


 

Av erika - 24 januari 2012 19:13

jau, ni läste rätt! tänkte faktiskt köra några hissar och dissar! 
får ju ser hur det går, höhö!

FEM HISSNINGAR!

Stereo Hearts - Niall Horan (Cover!)

One Direction - Another World & Stand Up!

Mysbyxor!
iPhone!
Te!

FEM DISSNINGAR!

Reklam!
Minusgrader!

Min säng!
Matte!
Lady Gaga!

Okej, visst.. Hon är ute just nu, men fortfarande en stor diss!
Känner inte henne, men jag har verkligen något emot henne!

Av erika - 24 januari 2012 18:41

yep!

sitter i sängen och har allmänt tråkigt.
har vart hemma idag pga av min cp kropp.. okej, det där lät lite konstigt ;s
men liksom, jag orkade inte gå ur sängen imorse ;s
asså, inte så där '' nej jag orkar inte gå till skolan '' utan mina ben ORKADE inte!
sjukt jobbigt, liksom hela jag var tung :o
men jag kommer nog imorgon :)

missade musik provet idag också! bajs, och jag som har pluggat till de :(

haha, käkade köttbullar nyss! (A) det är gött!
tänkte att anteckningsklubben behövde något ;)

men ja, har inte så mycket att skriva..
puss!

   
bilden är ju liiite redigerad, men liksom det är allas bilder faktiskt ;o
kolla bara på dom som fotograferar, dom redigerar ju dom inte på samma sätt, men dom ändrar ju ljuset, och sånt! 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards