yeah buddie!

Alla inlägg under november 2011

Av erika - 28 november 2011 17:20

hejhej ,  :)


sorry för att jag inte har skrivit , men orkar inte ..

har inget att skriva helller ..


trevligt värre.. ,

men ah , sitter med emma i soffan också :)

gött jauu :D


but imma be under the mistletoe !

baby , baby  , baby oooh ! 

<3

puss där ja !



 

Av erika - 24 november 2011 19:44

chacha bloggen ! (a) 


Beatrice här , kallas Erika :)

au , säger vi iaf ;)

sitter med sannelie i soffan just nu o taggar jullotta :D

haha , göööttt !
en kvart kvar fan :o

o jag e olaglig nu också :)
yeah !

men ah , skolan har vart okej ..
började halv nio och då vart de framtidsspaning ? :s
missade fysiken :D gött.se !

sen hade vi fysik prov på matten -.- uuusch !
sedan hade vi franska , bajs på det ja ! :oo


men ah , det börjar om tio minuter :D
shiiet , kommer skämma bort mej :o , men tkr ändå att alla ska kolla :D
haha , orkar inte skriva mer , puss !


   

-

Av erika - 23 november 2011 19:17

 



tänkte härma alla andra (A) 
thihi , busig jag är ;)


Hiss ;



Ulrik Munther ! ( stor hiss )
Mithcel Cave !

One Piece !
Vampire Diaries 
Liksom en one piece + vampire diaries , hur skönt är inte det nu på vintern ?


Diss ;



Kylan ! ( jättekallt ute ju )
Kaffe !
Falska saker !
Denna datorn ! ( får ju spel på den hela jävla tiden , kuk dator !! )











 

Av erika - 23 november 2011 19:10

shhena ! :)


hemma nu , och ska snart plugga !
måste plugga stenhårt nu , för jag kan absolut ingenting , och provet är imon :o
hoppas jag blir sjuk , fast ändå inte ..

anyway , åkte hem till sannelie idag efter skolan :)
haha , fast vi hann inte göra ngt annat än att äta , och det blev pizza te middag (A)
har sjukt ont i magen bara för de :(
aja , ah , så när vi sitter där och har precis beställt ringer mamma o bah ; jag åker nu , ska bara handla först .

o jag bah ; men vi äter så du får hämta mej senare.

sen får hon rådamp och skriker så högt att jag får ont i örat , och liksom , vi snackade i telefon :s

ah , o jag bah ; sluta skrik !
o då säger sannelie sen efter jag la på , bah ; du skriker med :o
hahah , lägg det i eran carebox med så är ni snälla ? :)


ah , så ah , de har vart min dag typ :)
btw , imon äre ju torsdag , o då ska sannelie följa med mej hem , så sover hon här :D
myyss ! :)

puss !


     

Av erika - 23 november 2011 12:14

hej på dej cooling ! :)


amelia o linn o dom står o skriker nu ;)
får änna ont i huvudet :o

hahaha , men ah ..
måste plugga idag också , fast kanske gör det hos sannelie , fast det beror på fall jag kan få låna ngns fysikbok , eftersom min är hemma hos mej ;ss


har inte så mycket att skriva , men skitsamma .

puss !  

?

Av erika - 22 november 2011 16:55

lite dålig uppdatering , jag vet .. 
men asså , jag hinner typ inte med allt :s

men aja .

sitter och pluggar fysik nu också :(
har liksom prov i de på torsdag , o på fredag har vi so prov! :o

o jag fattar absolut nada på fysiken :o kommer typ få f eller ngt :(
bajjs där ja !


slutade 11 idag , gött ! :D
jag o emma gick upp te tempo efter vi hade slutat , medan amelia, sannelie o dom åt , och jag köpte kakoor (A)

o sen kommer dom andra och köper klubbor ;s kände mej änna lite som en tjockis (A) fast ändå inte :)

au , o sen kom min buss till stationen och körde hem mej , privat busschaufför vettu ;)
när jag kom hem , skällde benny som fan asså :o

shiiet , asså !

anyway , de har typ vart min dag .. 


 

bara för att jag inte har några andra bilder än på mej o emma ;s

haha , puss ! 



Av erika - 20 november 2011 20:28

JAG DOG FAN FÖRUT ! :ooo 
JAG OCH EMMA BLEV UPPKALLADE TILL SCENEN , OCH ULRIK STOG DÄR !

HELVETE LIKSOM !
O SEN LOG HAN MOT OSS , OCH SEN STIRRADE HAN SOM FAN PÅ MEJ O EMMA ! :oooo


shiiiiiieet !
o vinkade till oss o jätte mke !
orkar inte skriva allt , för då hade de blivit ett as långt inlägg !så , puuusss !       


tycker faktikst att vi är ganska gulliga som ulrik ;)   

Av erika - 20 november 2011 10:00

TJÄNNA ! :D

söndag idag , och jag sitter och gör mig iording :)

jag o emma ska ju in te stan idag , o shoppa :)
och , amelia , cissi, sanna , sannelie o linn ska också dit , fast dom åker ju in te liseberg, sen kommer jag och emma dit , eftersom ULRIK spelar IDAG :D 

shiiiet , kommer dö !
och min kamera funkar typ inte när det är mörkt , och inte mobilen heller -.-

damp där ja !

men måste göra mej klar nu , puss o hej , leverpastej ! :D

va rolig jag va nu :)



     

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards