yeah buddie!

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av erika - 22 januari 2012 20:08

hej vgd 


kör med lite bebisstyle! 
haha, kommer ni ihåg när man skrev '' hej vgd :) '' så fult!
folk jag känner skriver fortfarande de ;oo
haha!

men iaf, sitter och snackar skype med emma, göttans! 
haha, asså shit! NIALL ÄR SEXIG NÄR HAN SJUNGER MED TANDSTÄLLNING!
asså, tandställningen syns inte, men liksom man ser att han har fått raka tänder nu ;)
fyfan asså, dör här!!!

   

tyckte bilden var lite sådär söt, och igga skuggan från glasögonen :)

Av erika - 22 januari 2012 00:25

vart på ikea idag! :D 
började faktiskt med att jag satt och tog ner några planscher på ulrik, ;((, o så kommer mamma ner och frågar om jag vill ha ett nytt skrivbord, vilket jag ville, så vi åkte iväg till ikea!
köpte ett brunt, fast det såg svart ut.. ;s
och så äre värsta stort så nu får jag plats med saker, + att det är lådor också (A)
TUFFT!


har inte gjort så mycket mer annat idag..
eller jo, haha, hela mitt rum är fullt med bilder på one direction (A)
haha, är inte alls beroende! :o
o sen när pappa kommer hem, beställer han mitt skal te iphonen, och jag ska tjata på mamma att hon får beställa den planscen som jag skulle haft i sommras ;oo
CP BAJS !

      
SJUKT SÖT KILLE! 

 


lite stor bild på mig där också.. 
men lev med det, och klaga inte!

GODNATT! 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards