yeah buddie!

Alla inlägg under december 2011

Av erika - 31 december 2011 01:13

hejj snyggingar !


sitter med emma o amelia i soffan, sociala vi är när vi sitter vid datan, haha! 

amelia har blivit as kär i våra killar, ( jag o emmas då, ), fast hon har ju harry .. 

tar mina rester sådär ;) haha, nej bah skojja .. 

nej, men ah, förut kollade vi på bride maids eller vad den nu heter, sjukt bra !

sedan kollade vi på georgia rule eller ngt, den e också bra ! ;)

fast emma ville se när dom hade sex, men det fick man ju aldrig se så nu är hon besviken asså (;

höhö !


vi käkade upp allt godis o drack upp drickan innan allting också, haha!

men ja, orkar inte skriva mer.


pusshej ! (; 

Av erika - 30 december 2011 13:10

Tjolahopp! 


höhö, rolig jag är ! :D

kom hem för en liten stund sen, för pappa kom  hem till paulina typ kvart i tolv o bah; vi ska åka till stan, ska du med?
jag bah ; ah men jag kommer, o så sätter jag på mig ytterkläderna, o sen när vi e i bilen så säger mamma bah; men du, du behöver inte följa med du kan åka hem ist :)^
o då fick jag damp, fast inombords då , för då kunde jag ju stannat hos paulina och sova vidare ;ss

cp :oo


men iaf, ikväll ska emma o amelia hit, o då blir de tyyyp filmkväll, :) myys !

men jag skriver senare ikväll ..



   


måste bara säga att han är grymt sexig, + att han är min !
puss ! 

Av erika - 29 december 2011 21:57

HEJ ! :D

HUR MÅR NI, ?  JAG MÅR AWEESOME! fast nej .. 

emma svarar fan inte o sannelie är sjuk så jag får vara hemma på nyår, vafan roligt liksom ;o

men aja, får la hitta på ngt med mamma o dom ist -.- 


har vart med paulina sen ett, höhö.

hon skulle ju fixade mina naglar idag, o hon började med dom vid 2,3 tiden typ, o blev klar vid 8 , haha!
men dom blev ju fina iaf :)

o nu sitter hon och gör marikas naglar :) blir också fint :)

anyway, sen ska vi nog laana! för vi är så sociala när vi ska sitta vid datan hela tiden (A)

och det tar skit lång tid för mej att skriva för jag är inte van vid långa naglar ? ;ss

haha , skitsamma!



puss på ruumpaan! ;) 

Av erika - 28 december 2011 22:56

höhö , hej.


jag har pms, och jag är trött! tänkte att ni skulle veta de, så kaxa inte mot mej idag , okej ?

anyway, ska inte sitta o snacka om att jag är sur osv direkt ..

sitter faktiskt i mitt rum, och inte i sannelies :) stolt faktiskt! 
höhöh!

men ah, imon åker jag till paulina, o hon ska fixa mina naglar så där fint ! :)<3

puss på den tjejen asså ! :)


asså det var typ värsta älgen utanför mitt rum, eller så var det en katt ;s
men liksom först trodde jag änna att de va typ paulina eller sannelie eller ngn som skämtade, men de vart de ju inte ;ss
haha ! smart där änna ! (A)


måste bara berätta , detta ska jag fan göra under 2012, även om jag inte får så ska jag de ändå ! :oo

de står ju ändå högst upp på listan :o


   

måste färga mitt hår rött! :oo


+


 


måste verkligen ta hål i läppen också ! 



puss !


Av erika - 28 december 2011 12:55

sitter hos sannelie o lyssnar på grym musik, medan hon sitter och snackar med hennes moster ;s

anyway , är sjukt sur idag, och vet inte varför ;ss

men ja. så är de ju ibland .. 

vet inte riktigt vad jag ska göra senare.. antingen hämtar pappa mig när han slutar ikväll eller så hämtsr mamma mig tidigare, de vet jag inte .. ?

men ah, imon ska jag iaf te paulina tror jag, eller så är vi hos mig , då ska laanaa ! :D gött.se !


 

cp bild , ;s


Av erika - 27 december 2011 23:14

tjjena !


ligger i sannelies säng och snackar skype med emma, erik, o fredrik :D haha , han är från skåene ;)

men aja , va på frölunda med sannelie idag! :) såg typ världens snygging där :oo

ahah (A)

jag köpte;
en tröja, usa flaggan på typ (:
ett  linne

ett till linne

en bh 

sen fick jag ett par jeans av sannelie, i julklapp då (: snygga som fan !!


men ja .. puss på rumpan !! :D <3


   

Av erika - 25 december 2011 23:46

HEJ ! :D


sitter i sannelies säng och skriver (?) , haha ;)
vi ska på språkresa om typ två år också, lite långt kvar kanske, men skadar ju inte att planera ;)

antingen blir det ngt varmt ställe eller så blir det nog england :) vill verkligen åka till london eller skottland.

england är så sjukt fint asså! inte världens bästa väder kanske, men nog det finaste landet jag har vart i ! ;oo

asså, jag måste nysa! tänkte att ni behövde veta de (A) 

men ja, har inte mycket att skriva ;ss


 

söt jag är med glasögon också (A)

Av erika - 25 december 2011 13:10

God jul folket! 


skrev inte igår för jag hann inte på morgonen o sen somnade jag på direkten när vi kom hem ;s
men det blev en lyckad jul iaf :) vi firade ju hos min faster, o hennes familj.. 

fick typ allt jag önskade utan en one piece och biljetter, men fick ju annat (:
uhm ah, jag fick; 
presenkort på gina, carlings, frölunda, hm, o panduro typ (:
sen får jag pengar senare i veckan..

en bok
mascara

parfym

skiva ;d
gitarrsak

ett linne

hårspray

lösnaglar

nagellack


har säkert glömt ngt, men aja (:

skriver senare, puss !

 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards