yeah buddie!

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av erika - 20 januari 2012 21:24

tjjäänare!
sitter vid min gamla data för att jag är för lat för att gå upp och hämta skoldatan.. (a)
men shit vad seg den e asså!
fast segare precis när man har startat den ..
anyway, sitter och drogar musik- gissa vilka ? ;) haha, one direction ofc!
nej, men dom är sjukt bra!


ganska bra faktiskt! :)

skolan vart riktig tråkig, fast ändå inte ;s
hade prov idag, och jag har inte pluggat något alls typ så när jag lämnar in det säger viktor bah; är det här verkligen allt du kan? jag bah; ah.. han bah; vill du skriva mer o blabla, o sen bah; jag vet inte fall du ens kommer bli godkänd i historia, eller om du behöver få göra omprov! och hans skrek det typ också!
liksom han behöver inte veta skälen till varför jag inte har pluggat, eller hur? angår ju inte direkt honom, fast det gör det ju eftersom det är hans ämne vi hade prov i, men ändå!
hoppas att jag blir godkänd iaf, eller att jag slipper göra omprov.. för liksom hur pinsamt är det inte att få göra omprov i HISTORIA!? :o
RIKTIGT PINSAMT! 

aja, i alla fall, när jag kom hem idag så vart jag tvungen att gå ut med lilla benny penny, fint väder också.. 
men han kissade på jackan, vilket inte vart så frääsht, men liksom jag vet ju inte vilka kläder han ska ha på sig, så dom får skylla sig sjäälva! :D
haha, nej, men då tog jag liiiite kort eftersom jag är så tuff så jag har laddat ner instagram eller vad det heter (?)
men ni får inga bilder nu, för orkar inte hämta överförningssladden, ;)

sitter och skriver ut bilder nu också, haha!
NOLIFER! 
 


har inget mer att skriva, vet inte fall det blev lite långt, men det klarar ni av!


liten bild på världens sötnos också! my boyy!
     
thihi, blev visst två (A)
diggar t-shirten, fast det ska ju egentligen stå '' I (L) Erika''
fast han har inte riktigt fattat att han gör det än (;

PUSS & KRAM! 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards