yeah buddie!

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

förlåt, förlåt, förlåt!

Av erika - 30 januari 2012 20:09

jag vet att jag inte har skrivit på länge, men jag har pluggat och gjort andra saker!
berättar lite om dom senaste dagarna..

SÖNDAG;

Pappa kom hem, fast jag åkte inte med till flygplatsen eftersom jag sov (A)
han kom liksom tillbaka till sverige skit tidigt!
anyway, så det var sista gången han var i Thailand :D
fast han ska eventuellt jobba i tyskland ist, fast han är hemma varje helg isf o det är ju lite bättre än vart femte vecka ;)
så ja.. sedan satt jag vid datorn till 14.00 eller något sånt, o då sa pappa att vi skulle plugga matte...
men då hade jag värsta bra räddningen så jag sa att jag hade musik prov, vilket jag hade mera lust att plugga till. 
så vi satte oss med musiken, och jag sög på det.. pappa bah; men erika, har du ens läst igenom det?
jag bah; ja, förra veckan ju :D han bah; LÄS IGENOM DET IGEN, ANNARS ÄR DETTA INGEN IDÉ! så då fick jag läsa igenom det typ hundra gånger :s men sedan efter att jag hade klarat det körde pappa ner mig till sannelie så då satt jag vid datorn hos henne :)
hihih :D

MÅNDAG;

vaknade halv 7, sedan somnade jag om och vaknade kvart över :)
som tur var börjar jag 9.20 så jag hade en halvtimme på mig innan jag skulle te sannelie :')
och det var ju p.e.m idag, så jag slutade vid 11, hade engelska o mentorstid ://
men det var ju skönt att jag slapp matten (A)
sedan efter skolan åkte jag o sannelie hem till henne o vi kollade på grave encounters eller något sånt :S
skit läskig typ ju ;oo
eller ja, inte hela tiden men när det hände något då :)
sedan tjatade jag på sannelie, typ, att hon skulle följa med mig te salongen för att jag skulle klippa mig, vilket hon gjorde.
men shit, jag blev inte alls nöjd!
jag hade hittat en frisyr som jag tyckte var sket snygg, men det blev ju inte alls som den..
okej, hon klippte inte av lika mycket som hon skulle. men ändå ;o
så ja.. jag får gå med toffs hela tiden, vilket jag hatar, eftersom det blev för kort!
skit störande!! :oo
usch på det.. :(

inga bilder får ni inte på ett tag heller.. men det får ni leva med isf!
blev lite långt kanske, men det skiter jag fullständigt i just nu, för nu är jag sur igen!!!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika - 3 mars 2012 21:10

bytt till nattstad nu!http://www.nattstad.se/teexaashttp://www.nattstad.se/teexaas  http://www.nattstad.se/teexaas http://www.nattstad.se/teexaas http://www.nattstad.se/teexaas kommer blogga där nu ist, fast det är ju klart ;)men tar inte bor...

?

Av erika - 3 mars 2012 13:41

Funderar på att byta till nattstad...känns lite enklare, + att då kommer uppdateringen bli bättre eftersom då kan jag blogga från mobilen..tror nog att jag ska göra det... fast orkar inte fixa allting nu, så gör det senare ikväll..haha, onödigt inläg...

Av erika - 3 mars 2012 13:01


förlåt att jag inte har skrivit något på typ 3 dagar (?), men jag har inte orkat, eller asså.. ja.. inte hänt så mycket under veckan, frutom att solen har kommit tillbaka! :DHÄRLIGT.SE! :oanyway, sitter och kollar på elsas värld nu :)ganska bra fakti...

Av erika - 29 februari 2012 23:17


 

Av erika - 29 februari 2012 21:03

förlåt för att jag inte har skrivit något förrns nu, men jag har vart  i gbg! :DDEAD BY APRIL VAR JU DÄR!så sjukt snygga!fick en kram av jimmie och zandro! :Ddom är fan riktigt snygga, dreglar ju nästan ;oo      alla i bandet ser ju liksom bra ut...

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards