yeah buddie!

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av erika - 29 februari 2012 23:17

 

Av erika - 29 februari 2012 21:03

förlåt för att jag inte har skrivit något förrns nu, men jag har vart  i gbg! :D
DEAD BY APRIL VAR JU DÄR!
så sjukt snygga!

fick en kram av jimmie och zandro! :D
dom är fan riktigt snygga, dreglar ju nästan ;oo

     
alla i bandet ser ju liksom bra ut, men dessa är ju änna snyygggast! ;)
anyway, sjukt bra var dom idag! :D

för övrigt har jag ju bara vart i skolan :)
hade bara en lektion, svenska, och vi kollade på sandor/ida.. ?
haha, ah..

bilal twitcamar nu också, hihi :)
och så sitter jag och äter och pluggar lite franska :)
hahah!
jag har så fucking tråkigt! :oo
åååååhhhh.

tycker så synd om zayn också! :(
hans farbror gick bort idag och dom var tydligen ganska nära :(
aww.. :(
och nu är han typ hemma och kommer inte vara med på usa turnen, eller iaf inte dom närmaste uppträderna..
lite synd :(

   

kommer upp bilder från dagen imorgon!

puss  

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards