yeah buddie!

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av erika - 26 februari 2012 23:09

VEM ÄR BÄST?
JO, JAG!

JAG ÄR KLAR MED ARBETET, :D

(DUKTIG TJEJ)

HIHI, HEJDÅ. '



 

  

Av erika - 26 februari 2012 21:31

hihhih, hej.

skriver snabbt nu eftersom jag pluggar!
snart klar, men liksom ändå, vill gärna ha det gjort..
men tog en liten paus ;)

dagen har vart helt okej :)
först väckte mamma mig ur världens bästa dröm, eller ja.. inte världens bästa, men nära ;o
ONE DIRECTION BODDE I MITT GARAGE!
tror jag.. eller så var det bara harry..
för jag kommer bara ihåg harrys face när han såg mig komma in i garaget..
aja, grymt det med ju ;)

anyway, sen så käkade jag frukost och sånt där.. 
skrev liiite på arbetet också (A)
sen vid 3 (?) kom emma :D  haha, vi hade kommit överens att vi bara skulla skriva på arbetet..
men ja.. det gick ju bra.

i början satt vi och kollade på one directions videos istället.. hihi (A)
inte alls besatta nej! :D
ah, men sen skrev vi faktiskt, eller ja.. emma skrev eftersom hon snodde MIN bok, så hade INTE jag någon att läsa i.
BAJS EMMA!
sen så gick vi ut och skulle ta kort.. men så blev det inte ;)
inga seriösa bilder iaf, och sen ropade hon på älgarna ute på ängen och jag fick typ panik! :o
haha! ;o


     

DET ÄR VÅR, BITCHES! ;)

 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards