yeah buddie!

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av erika - 14 februari 2012 15:51

jag är forever alone på alla hjärtans dag ;o
haha, fast det gör inte mig så mycket.. men ändå ;s
bara för att min kille är i paris :(


damp :(


aja, men jag tröstade mig med pannkakor och tända ljus (A)
pannkakorna blev faktiskt gooa!


   


och söta sms tröstar också, eller hur? ;)


 

och imorgon ska jag till underbara sannelie! :D
fast det är ju imorgon.. men iaf, då ska vi till högen o baaka :D 
haha, asså.. typ öppen skola, fast inte lika töntigt som det låter ;)


 


hih, min syster är söt, eller hur? :)


o mamma gav mig choklad också (A)
har ju knappt några kvar :(
 

 


hhaha, oj.. blev ganska många bilder, men det klarar ni av.. eller hur?
fast ingen på mig, haha! :D


puss! ;* 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards