yeah buddie!

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av erika - 6 februari 2012 22:56

HAHA! måste bara lägga ut dessa asså!!
 

 

HAHAHA, ASG! 



       
HAHA, ASSÅ PÅ RIKTIGT! JAG ORKAR INTE, HAHA!


 


dålig humor nu på kvällarna (A)
hahahha, men ja!
GODNATT! 

Av erika - 6 februari 2012 20:10

HAHA, ASSÅ SHIT!

jag har sämst humor, jag vet! men jag tänkte dela med mig av den grymma humorn! ;)


                 

h
aha, många bilder, men det struntar jag i för jag har så fucking tråkigt!
det kanske kommer upp mer sånna bilder senare, eller något i den stilen.. ;) 







Av erika - 6 februari 2012 18:05

hallååå! :D

sitter och myser med benny! :D, asså syrrans vovve ;) 

lyssnar på mina killar också (A) hiihi !
     

vet att jag inte är världens snyggaste, men benny är! ;)


jauu, skolan idag då.. 
världens pinsammaste dag! har ju fan inte gjort något annat än att skämma ut mig nästan! ;o

men tänker absolut inte skriva vad som hände, haha! ;)


vaknade 05.59 idag! bara för att jag hade ställt alarmet på det, eftersom att jag var tvungen att lyssna på nrj.. men det gick ju inte så bra, eftersom jag somnade om och vaknade 6.30, och sen 7.09 eller något sånt :S
hahah!

nej, men ja..
har ingenting att skriva direkt...

haha, eller jo ..

carro (syrran) ställde värsta random frågan vid maten idag ;s
'' noppar du ögonbrynen? ''
liksom, haha, vem frågar det när det är helt tyst och när man äter liksom, haha!

nu har jag faktiskt inget mer att säga, så puss och ha en fortsatt trevlig kväll! ;dd

   

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards