yeah buddie!

Alla inlägg den 28 februari 2012

Av erika - 28 februari 2012 19:08

drogar den låten asså, haha :)
tisdag idag, och skola som vanligt.
först idrott, men jag vart inte med pga dels för mitt knä, och för att jag nyss har vart förkyld ju, och fortfarande är..
typ..
sen syslöjd! asså det är faktiskt ganska kul, bara man får jobba med vad man vill, vilket man får :)
jag gör ett örngott, onödig information..
allt detta är egentligen det.. :ss
aja.. ;)

   

GISSA VAD JAG KAN PÅ GITARR? :D

jo, one thing! :D


haha, lite rolig video också ;)

sitter och pluggar fysik just nu.
ska vara klar med läxan på torsdag och pappa är inte hemma! :o
asså, har sagt detta sjukt många gånger, men min mamma kan lika mycket om matte och sånt där annat som jag gör.. vilket gör henne till ingen hjälp alls, nästan.
BAJS GUNNAR! :o
han behöver ju inte ge oss läxan nu, kan ju ge oss den den veckan pappa är hemma! ;oo
blä..

   
min lilla älskling! :*

hihi, nej nu ska jag fortsätta med läxan..
CIAOO!
 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards