yeah buddie!

Alla inlägg under november 2011

Av erika - 11 november 2011 18:25

shhena :)

sitter med amelia , emma , sannelie o taggar  idool hos sannelie ! :D
haha , svenskan idag asså ;)
sjukt kul !
jag o emma satt och läste i förväg innan olov läste , o då kom vi på en sida med värsta '' snuskiga '' texten ;o
typ bah ; vi la oss ner i gräset o hon tog tag i min penis och snart närmade jag mej hennes vagina , ocg jag började penetrera henne '' 
o då höll vi på att skratta ihjäl oss , eftersom han skulle läsa de sen ;s
så när han läste de , kollade han upp o log så där läskigt , o då dog emma asså , hon skrattade as mke ju :o
hahaha !

sen på rasten jag bah ; vad betyder egentligen penetrera ?
han bah ; de e när man sticker in något .. 
o då flög han fram med handen och gjorde sånt där svisch ljud :s
o sen ; liksom när man sticker in ett papper i ett hål.
som jag , jag är en kille , o då sticker jag in i en tjej , då har jag samlag.
oherrreguuud , vad vi började skratta ! :o
så jag bah ; hahaha , okej  ! och garvade ihjäl mej ! 
o han bah ; förstår ni nu ? 
hahahahaha ! :o
så jäävla grymt asså ;)

men orkar inte skriva mer , puuusss <3
     

Av erika - 10 november 2011 19:08

cha cha bloggen ! ;*

nej , men hej (:


sitter med sannelie i hennes säng just nu ;)

trevligt värre asså ;)

haha , vi har ju inte bara vart lite flummiga heller ;)

dagen har vart okej , men orkar inte skriva så mke (A)



   

Av erika - 9 november 2011 21:37

tjänna , sorry för dåålig uppdatering.. 


sitter o pluggar franska nu .. 
cp tråååkigt :(

vill ha engelska ist -.-


anyway , slutsnackat om de..

skolan idag asså , sjuuukt pinsamt ! :o


först skriver sannelie '' erika är gravid med olov '' fast han såg aldrig de , som tur va..

sen skriver hon '' erika (L) olov '' på tavlan ..
och då säger jag bah ; ser du vad hon skriver eller ? det är ju faktiskt elakt.

men jag tänkte inte på att jag sa de , o att han typ skulle säga åt henne , men  haha , de gjorde han inte..
o jag bah ; såg du de ?
han bah ; mh ..
jag bah ; okej , och blev as röd , kändes de som ..

sen säger hon precis innan hon stänger dörren bah ; jag vet att du tycker det är sant !
o sen springer vi .
sen hade emma tagit min kondom , så då säger jag bah ; kan jag få den ?

hon ; ska du använda den eller ? eller ngt sånt :s
jag ; idag .

sen skriker hon på olov o säger att jag har en kondom te han o massa sånt ..
o sen kommer han ut , och då vågar hon inte säga de , så då säger sannelie bah ; erika har en kondom , eller ngt sånt ;s
o han bah ; men flickor , ni är för unga för de ..
o linn bah  ; nej då , pang på bara ! typ .. :s
o han typ tappa hakan ;o

och sen kommer jag där bah ; va ? haha ..

ah , men pinsamt där ja ..

o sen åker han förbi i bilen och typ stirrar sönder glasrutan ..
asså , han stirrade typ sönder oss ! :o


ännu mer pinsamt lxm , o sen tror jag att 7I har svenska imon också ..

shiet .. :o


men ah , måste plugga klart nu , puss <3


checka emmas blogg också ;) http://emmajohanssonh.bloggplatsen.se/ 


bild från igår också ;)







 


Av erika - 6 november 2011 17:52

tjänna !

är hemma nu igen :)
det har faktiskt vart ganska kul , och han som spelade emil i teatern va sjukt söt ;o 
och han som spelade alfred va ju snygg asså ! :o

lite fräckt så där ;)
iaf , i fredags när vi åkte upp , kändes det som om det tog hela dagen typ , fast de gjorde de inte.. 

hotellet sög typ , de ända som va bra va att de va sjukt varmt i vårat rum + att det va världens skönaste sängar ! 

och maten man fick på kvällen va kyckling vingar och potatis o sen pannkakor ;o
de va liksom de ända som fanns :s
och frukosten va som när man åt hemma , liksom ost o mackor , flingor och fil .

de va de liksom ;s


men anyway , parken va okej ändå ..

kling o klang va också ganska snygga , poliserna i pippi ;)


kan inte skriva mer nu , puss ;)

     

Av erika - 4 november 2011 11:14

hejj , ;)

ska snart hoppa in i bilen för att köra till astrid lindgrens värld ;s
somnade vid 4 inatt  o sen väcker mamma mej vid tio :o
kommer typ somna framför idol eller ngt ;oo


ah , men måste göra mej klar nu ..

puss , erika ;*


   

..

Av erika - 3 november 2011 19:30

hej (:


började dagen med att mamma väckte mej ur världens bästa dröm :o
handlade om ulrik , igen.. (A)

låg kvar i sängen i typ en timme eller något och sedan hoppade jag in i dushen.

satte på mej kläder o sånt och vi satte oss i bilen mot gbg (:

sen när vi kom fram fick vi sitta o vänta jättelänge ! ;oo

asså , jag skulle in på en fotostudio.

sedan ropade dom upp mitt namn och jag sminkades, och dom lockade håret :D
sen fick vi vänta en timme till typ , o sen kom ngn som inte kunde uttala mitt namn så hon fick snacka på engelska ;s
o då fick jag ta kort , äntligen ! ;o


o sen fick vi vänta yttligare en timma, typ, för att se bilderna.

men de blev ju bara 3 bilder eftersom jag hade presentkort , och dom va ju inte billiga heller ;ooo

anyway , sedan åkte vi till keys jobb för att han skulle byta däcken på bilen, o sedan stannade vi i landvetter för att köpa tacoos ! :D
goooott ! (;


så ah , när vi kom hem käkade vi .


puss , erika ;)


   

   


ni behöver inte mobba dom , för dom blev ju inte världens bästa ..

Av erika - 2 november 2011 20:31

tjänna ! 

kom hem från högen för en 40 mintuter sen ungefär ..  tråkigt asså :o

sen har sannelie sovit här också :)

vi gjorde hamburgare med pommes (A) gott asså ! :D

sedan satt vi vid datorn och de va sjuukt tråkigt , för hon satt o snackade med felix hela tiden , o de va inga roliga som kunde prata på min skype för att satt o kolla på jobbiga filmer ! :o


anyway , så idag sov sannelie typ till 11 , medan jag satt o åt frukost :o

roligt liksom ;)
sen så körde mamma ner oss till henne och där åt vi lite och gjorde iordning oss , sedan stack vi till högen..


ah , så har min dag vart .


puss , erika ;*


   


tycker bilden va lite söt ;)

Av erika - 1 november 2011 21:26


så jävla grym låt ! :o

skulle bara säga de , så puss..


 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards