yeah buddie!

Alla inlägg den 14 november 2011

Av erika - 14 november 2011 20:01

shhena coolingar ! (a' 


sitter och pluggar just nu .. 

kemi prov imon ! :o 

jag som är sådär as grym på de också .. 

iaf , dagen har vart sådär.. 

vaknade halv 7 , somnade om och vaknade runt 7 för att mamma väckte mej.

somnade om igen , och vaknade halv , så jag hade en kvart på mej att göra mej iording .

som tur va , började vi sent så jag skulle te sannelie på morgonen ;)
så när jag kom dit , sa hon att hon va sjuk , så hon skulle inte te skolan ..

o emma  skulle inte heller dit , skolkis !
så jag stack te skolan själv ..

sen tog jag fel buss , så jag tog den som gick tjugo i , medan alla tog den andra ):
så jag satt där helt lonely , forever alone , kändes de änna som .. 


sen när jag kom te skolan hade vi mentorstid .. 

o i mitten av lektionen  kände jag hur det började brinna i magen , och halsen .. 

så efter engelskan åkte jag hem ..


o sen när jag kom hem satte jag mej vid datan , som vanligt  o snackade med sannelie på skype ! :D
ah , o sen kom mamma hem med mattor te mej , men jag ville inte ha dom , så jag tog carolines gamla :)

o så fick jag mitt smink också :D 
gött ! 


sitter o snackar med emma på skype nu :)

men kan inte skriva mer nu , puss <3


 

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards