yeah buddie!

Alla inlägg den 13 november 2011

Av erika - 13 november 2011 22:50

shhena shhena ! :)

har precis duschat typ , och ska snart gå och lägga mej ;)
började dagen med att jag vaknade kvart i nio ! :oo

shieet asså !
men ah , iaf , då satte jag mej vid datan , eftersom jag hade somnat med datan i mitt knä och mobilen brevid mej.

sedan ropade mamma att de va frukost  , så jag gick upp o åt fruukosst ! :)

sen gjorde jag mej iording eftersom vi skulle in o se på bio (:
så , ah ..

vi såg tintin ;)
den va faktiskt okej , + att de va grymt bra grafik asså :o

asså de va ju en sån där halvtecknad film , men dom såg nääästan riktiga ut ! ;o

o min dricka smakade plast ? ;ss bläää .. !

sedan åkte vi till Moon Thai :)

riktigt go mat har dom där ! 
asså , thaimat då (:

jag beställde samma som förra gången ( pad thai ) sedan beställde carro en gryta , mamma en soppa typ , o pappa med :)
sedan delade vi på allt , o herregud vad man blir mätt asså :o 

iaf , de jobbade två sjukt snygga killar där med ;)
men ah , sedan tog vi efterätt då , o jag tog kokosglass ! :D
sjuuukt gooo ! :D

de gjorde tilda med , o dom andra beställde typ spicy rise , eller ngt sånt där ..

de va typ ris o mango , men riset smakade inte sånt där matris , dom hade typ gjort så de smakade risgrynsgröt o typ socker :s

men de va också jätte gott  :)
de har vart min dag då :)


o imon har vi prov på prov , och jag fattar fan ingenting , på riktigt asså !
asså jag suger på ekvationer eller vad de heter :o
eller ah , jag suger på matte överhuvudtaget , men verkligen på det där ! :o

kommer bli underkänd asså !

shiiet , kommer döö .. 


men ah , måste sova nu ..

puss , erika .


 

coola systrar på biioo ! ;)



          

 


söta mamma o pappa :)



skit goo dricka !








Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards