yeah buddie!

Alla inlägg den 18 november 2011

Av erika - 18 november 2011 18:13

förlåt asså ! 
men jag har haft prov i veckan så drf har jag inte skrivit ngt ..

har hänt massa under veckan , men orkar inte skriva , för jag kommer inte ihåg allt typ ..


kom hem från flygplatsen för typ en timme sen , lämnade ju pappa .. 

asså det är sjuukt skönt att det är sista resan nu ! 
eller ah , det är ju inte 100% säkert , men dom har ju inte förlängt den ännu :)

har blivit kär igen :o
eller asså , inte på riktigt , men i Mitchel Cave !
så sjukt gullig , när han va mindre då , nu är han snygg :D
sjunger sjukt bra också , hans bror med !

eller jag tror det är hans bror , eftersom dom har samma efternamn .. :S
lägger in video i slutet .


uhm , imon ska jag äntligen få sovmorgon !
längtat jätte mycket asså ,  ;o

och på söndag ska jag, emma , linn och amelia in till gbg :D
tror vi ska shoppa , o sen sticka till liseberg eftersom ulrik spelar då :D
längtar ännu mer till de än till imon !
ska bli sjukt roligt , plus att det är jul på liseberg , så de blir ju myyysigt också ;)


ska kolla på glee nu (a) 



Mitchel där :)


lite bilder också ;)



shiet , gullig snubbe asså :o















   


ah , lite liten bild kanske , + att det är nog hans bror :s
håller inte riktigt koll på dom , eftersom dom är ganska lika ;s
hhaaha , men ah , puss.

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards