yeah buddie!

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2011

u can break my bones with sticks and stones, but u can't hold me down

Av erika - 30 oktober 2011 21:33

helgen har vart grym ! <3


torsdag ; som jag sa i förra inlägget va jag på ulriks konsert ! 
han va grym asså ! bästa dagen i mitt liv , typ ! :o

så sjukt sexig va han också ! ;o

hade skit ont i halsen sen , o emma va typ alldeles hes i fredags , fast de va jag bara när jag vaknade :s

bilderna blev inte sådär jätte bra , men jag filmade hela konserten , meen orkar inte lägga upp dom här..


fredags ; emma följde med mej hem , bäst ! 
asså, vi ville ha godis , men mamma ville inte köra ner oss , o då sa emma o mamma , men vi kan cykla ner !
o då tänkte jag bah ; jag kommer dö !

men jag dog inte :)
o vi kom hem 20 minuter innan idol började också , så vi satt där med godis , julmust o lökringar (A) 


     


lördag ; emmas mamma hämtade oss o vi åkte hem till emma..
där satt vi o typ lekte fjortisar , städade , eller typ städade , o satt vid datan ;)
sen runt 6 kom amelia o julia , och då gick vi upp o gjorde tacoos ! :)
mysiigt !
o eftersom jag har så himla dåligt minne som dom flesta vet , så kommer jag inte ihåg va vi gjorde typ :s
men däremot kommer jag ihåg att vi kolla på en läskig film ;s
asså , de va ingen skräckfilm , men den va ändå läskig :o


   

igga min konstiga min :s





   

sötisar där ja :)



 

riktigt oseriös bild , bara så ni vet ! :o


söndag ; vaknade hos emma , o sedan käkade vi ostbågar, chips o jordnötter till frukost (A)
sedan åt vi mackor :)
sen typ  städade vi , o sedan kollade vi på en film , inte sådär jätte läskig sen stängde emma bara av , o sen satt vi typ vid datan , o målade naglarna.
sen kom jag hem , o åt , o nu sitter jag här :)

är typ trött som bara den , så ..

puss , erika  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika - 3 mars 2012 21:10

bytt till nattstad nu!http://www.nattstad.se/teexaashttp://www.nattstad.se/teexaas  http://www.nattstad.se/teexaas http://www.nattstad.se/teexaas http://www.nattstad.se/teexaas kommer blogga där nu ist, fast det är ju klart ;)men tar inte bor...

?

Av erika - 3 mars 2012 13:41

Funderar på att byta till nattstad...känns lite enklare, + att då kommer uppdateringen bli bättre eftersom då kan jag blogga från mobilen..tror nog att jag ska göra det... fast orkar inte fixa allting nu, så gör det senare ikväll..haha, onödigt inläg...

Av erika - 3 mars 2012 13:01


förlåt att jag inte har skrivit något på typ 3 dagar (?), men jag har inte orkat, eller asså.. ja.. inte hänt så mycket under veckan, frutom att solen har kommit tillbaka! :DHÄRLIGT.SE! :oanyway, sitter och kollar på elsas värld nu :)ganska bra fakti...

Av erika - 29 februari 2012 23:17


 

Av erika - 29 februari 2012 21:03

förlåt för att jag inte har skrivit något förrns nu, men jag har vart  i gbg! :DDEAD BY APRIL VAR JU DÄR!så sjukt snygga!fick en kram av jimmie och zandro! :Ddom är fan riktigt snygga, dreglar ju nästan ;oo      alla i bandet ser ju liksom bra ut...

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards