yeah buddie!

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av erika - 24 oktober 2011 21:19

TJÄÄNNNA ! :)


idag har jag vart i skolan , slutade kvart i två eftersom vi skulle vara i skolan sen på kvällen ! -.-

sån där amazonas kväll eller vad de heter ? ;s
anyway , jag spelade upp boys don't cry med ulrik , pinsamt asså !
tappade bort ackorden o allt :s


ah , så nu sitter jag här o pluggar till kemiprov imon , och jag kan absolut ingenting om kemi !?
kommer typ få minus gååånger 4 ! :o


men , jauu .. 
imon följer emma med mej hem , eventuellt :)
då ska vi göra armband till uulriik (A)
han är såå bra !
ska gå på hans konsert på torsdag ! :D
massa bilder o filmer kommer nog komma upp ! :DD


men nej , asså jag är sjuukt trött så ska nog plugga nu o sen sova :)

natti natti ;)
puss , erika


      


söt bild jauu ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards