yeah buddie!

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av erika - 21 oktober 2011 18:41

hejj (:
första inlägget på den nya bloggen jauu ..

har precis kommit in från en promenad med benny .. läskigt när de e så mörkt ;o


igår vare skolan ..
sedan skulle jag gå hem :o
jag frös fan ihjäl ! o sen när jag gick förbi tjärnet som e vid oss , sprang jag typ 2 meter och tappade nästan andan ;s
och det beror inte på att jag har dålig kondis , för jag har ganska bra kondis ändå , utan de e för att jag inte kan andas , :o
har typ astma eller ngt..


anyway  , idag vart de också skola ..  ingen emma heller .. men alicia va ju där , o hon är också super snäll :)
så jag var med henne typ hela tiden .. :)

sen tog jag bussen till hindås o där hämtade mamma mej för bussen har typ blivit as konstig så den kör inga trebussar längre , o den andra bussen finns inte heller -.- blir änna sur äändå ! :o


ah , men sen så kollade vi på tv , o sen åkte vi till landvetter för att  köpa mat ..
idol kommer också ikväll , gött ! :D

men nej , nu kan jag inte skriva mer ..
puss , erika



 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards