yeah buddie!

Alla inlägg under december 2011

Av erika - 23 december 2011 11:39

Godmorgon folket ! 


är typ jätteförkyld :o cp ! 
har as ont i halsen och näsan rinner , fräscht liksom ;o

anyway , JULAFTON IMON ! :D HAAHA !
jag och emma har suttit och kollat på one direction sen 10 typ ;s
men asså , dom är sjukt snygga ! fast vi delar på alla , men zayn är ju lite mer emmas, måste bara säga att han är så sexig o har världens finaste ögon ! o louis är min då ;) han har fan en skit sexig röst :o ryser när man hör den ju!

haha , och igår ! vi satt och sjöng o vi hade på högsta volym också , o sedan spelade vi in de, hahaha ! 
lät ju fan inte klokt :o haha , vi e grymmast !


nej, orkar inte skriva mer..


puss ! 


   








             

Av erika - 22 december 2011 22:52

     

Av erika - 22 december 2011 22:30

hej tuffingar !


har äntligen fått jullov ! asså det behövdes verkligen :o sjukt trött på skolan just nu .. 

haha , blev inte godkänd på fysiken heller, eller ah , den delen vi hade jobbat med då, thihi :)
och inte matten heller, fast de va ju bara på provet .. :s
men aja , slutsnackat om det ;)
för övrigt sitter jag i sängen med underbara emma o dricker te :D

   

Av erika - 21 december 2011 19:34

asså guuud , vilka snygga snubbar ! :oo


 

Av erika - 21 december 2011 14:32

tjänna ! 

ligger i sannelies säng o lyssnar på ulrik (A) gött.se !

anyway , igår fick vi tbx internet , de va fel på simkortet ? :s

aja , men skrev ingenting , eftersom det va för sent :) 

men ah , slutade runt 11 idag , eftersom vi hade framtidspaning igår klockan sex ;s

o imon slutar vi också runt 11 , fan gött ju '! ;oo


har  inte mycket mer att skriva , så ja..


juste , checka denna också ;  http://ulrikmunthernovell.webblogg.se/   grym novell ! 


puss ! 

<3

Av erika - 18 december 2011 01:54

förra sommaren va jag i england :)
så kommer massa bilder därifrån ;)


         

Av erika - 18 december 2011 01:38

haha , det måste nog bli frankrike , :)
riktigt skönt där , och gött , liksom , tänk att vakna för att man svettas för mycket för att solen ligger direkt på en ! :o häääääärliiiigt !


       

Av erika - 18 december 2011 01:30

mitt fullständiga namn är erika linnea grubak hacker ..

jag är 13 , född den 3 september och bor i hindås , en bit utanför gbg.

jag är värsta ulrik freaket , skulle göra allt för honom ! 

dom jag umgås mest med är sannelie o emma , helt underbara !

och jag är ingen jävla hacker ! sjukt trött på de , det är inte ens roligt längre ? 
jag kan ju inte ens hacka ngn annans data liksom :o om jag inte ber pappa om hjälp då ;)





liten bild på mej med (:   

Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards