yeah buddie!

Alla inlägg den 17 december 2011

Av erika - 17 december 2011 23:38

godkväll :D 

sitter i paulinas soffa , just like old times (y)  haha :)
lite flum också , hahahahhahahha :d
trött = världens sämsta humor , hahah :D


asså , det var sjukt längesedan jag skrev , jag vet , och sorry för de , men asså vi har inte haft internet i 3 veckor :ooo

fattar inte hur jag har kunnat leva asså ! shiiet ..

men au , sen har jag vart för lat för att blogga från mobilen , men det är sjukt segt asså !


hämtade pappa idag också :D han hade köpt typ as många skal :D
och massa thaimat :D BIG LOVE ! 

så det blev kyckling och ris , och sedan spicy rise till efterätt , gott ! :o


men orkar inte skriva mer faktiskt , så puss, <3

Av erika - 17 december 2011 22:55

Min första kärlek .. 

Jaruu , vad ska jag skriva om den ? 


Min första riktiga kärlek var , uhm , samma person som jag gillar än idag .. 

Har känt honom två år, typ .. asså jag har inget att skriva om honom direkt .. 

Ehm , han har en go personlighet och världens finaste leende .. 

Söt är han ju också , haha ! ;)


Asså , jag kommer inte på ngt , så ja .. vet att det ser fult ut när det är så kort , men asså .. :s


Av erika - 17 december 2011 22:50

tänkte göra en sån där liten sanning sak  ? :s 
men ja , så ja (:


Dag 1 : min första kärlek
Dag 2: en bild på den prsonen som vet mest om dig och en kort beskrivning     

Dag 3: En av dom viktigaste personerna i ditt liv:     

Dag 4: det äckligaste du har smakat        

Dag 5: min facebookprofilbild
Dag 6: favoritlåt   

Dag 7: fakta om mig själv  

Dag 8: Bild på en tid jag saknar        

Dag 10: en bild  från din förra sommar         

Dag 11: Msn profilbild          

Dag 12: En puss-eller krambild         

Dag 13: Favorit cictat         

Dag 14: en biild för mig som betyder mycket kärlek          

Dag 15: En bild som alltid får mig att le          

Dag 16: Bild på dig och dina/ditt syskon          

Dag 17: bästa bästavännen av killar          

Dag 18: Dagens person          

Dag 19: Dagens outfit     

Dag 20: Dagens snälla          

Dag 21: En längtan          

Dag 22: Din idol          

Dag 23: Den personen som alltid har stått vid din sida         

Dag 24: Din största önskan         

Dag 25: Beskrivning och bild på en kille



Presentation


shhena! jag heter erika, vilket ni nog förstår ;)
på fritiden pluggar jag eller umgås med underbara kompisar. eller så sitter jag vid datan, thiihi ..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards